مشخصات عمومی
تجدید مناقصه عمومی یک مرحله ای زیرسازی و آسفالت سطح شهر
110
مناقصه یک مرحله ای
شهرداري سرپل ذهاب
مرحله تحويل اسناد

شهرداري سرپل ذهاب در نظر دارد تجدید مناقصه عمومي زیرسازی و آسفالت سطح شهر سرپل ذهاب به شماره ۲۰01۰۰۵۲۸۷۰۰۰۰11 را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار نماید. کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصه گران و بازگشایی پاکت ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir  انجام خواهد شد و لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضویت قبلي، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند. تاریخ انتشار مناقصه درسامانه تاریخ 1401/08/30 می باشد.
پایان مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت : ساعت 14:30روز پنج شنبه تاریخ 1401/09/03
پایان مهلت زمانی ارائه پیشنهاد: ساعت 14:30 روز یکشنبه تاریخ 1401/09/13
زمان بازگشایی پاکت ها : ساعت 08:00روز دوشنبه تاریخ 1401/09/14
میزان اعتبار پروژه :  50,000,000,000 ریال براساس بودجه مصوب سال 1401 و از محل اعتبارات داخلی
برآورد مالی پروژه:  50,000,000,000 ریال  (قیر مورد نیاز جهت اجرای پروژه توسط کارفرما تأمین می گردد)
مبلغ و نوع سپرده تضمین شرکت در مناقصه :  2,500,000,000 ریال به صورت ضمانت نامه بانکی یا فیش واریز بانکی
اطلاعات تماس دستگاه مناقصه گزار جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص اسناد مناقصه و ارائه پاکت هاي الف :
 آدرس: سرپل ذهاب- خيابان امام (ره)- خيابان شهيد فاتح فر- شهرداري سرپل ذهاب     تلفن: 08342222462
اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه : مرکز تماس 1456 

علیرضا قطره ء –شهردار سرپل ذهاب
 

قوانین
1401/08/30
1401/09/03
1401/09/13
1401/09/14
1401/09/15
صورتجلسات
ارسال نشده است
ارسال نشده است
ارسال نشده است
0

   
6.1.7.0
V6.1.7.0